Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło VAICO do Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12)

Sprzęgło ATE Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) ATE
Sprzęgło K2 Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) K2
Sprzęgło BREMBO Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) BREMBO
Sprzęgło BOSCH Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) BOSCH
Sprzęgło MOTUL Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) MOTUL
Sprzęgło TEXTAR Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) TEXTAR
Sprzęgło VALEO Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) VALEO
Sprzęgło TRW Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) TRW
Sprzęgło MAXGEAR Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) MAXGEAR
Sprzęgło FERODO Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) FERODO
Sprzęgło A.B.S. Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) A.B.S.
Sprzęgło MINTEX Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) MINTEX
Sprzęgło HELLA PAGID Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) HELLA PAGID
Sprzęgło CASTROL Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) CASTROL
Sprzęgło LIQUI MOLY Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) LIQUI MOLY
Sprzęgło VAICO Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) VAICO
Sprzęgło MOJE AUTO Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) MOJE AUTO
Sprzęgło BENDIX Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) BENDIX
Sprzęgło DELPHI Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) DELPHI
Sprzęgło ELF Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) ELF
Sprzęgło ENEOS Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) ENEOS
Sprzęgło EUROL Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) EUROREPAR
Sprzęgło GIRLING Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) GIRLING
Sprzęgło GULF Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) GULF
Sprzęgło JURID Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) JURID
Sprzęgło MEYLE Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) MEYLE
Sprzęgło ORGANIKA Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) ORGANIKA
Sprzęgło RAVENOL Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) RAVENOL
Sprzęgło TEXACO Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) TEXACO
Sprzęgło TOTAL Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) TOTAL
Sprzęgło VALVOLINE Porsche 928 5.0 S coupe 272KM, 200kW, benzyna (1984.09 - 1985.12) VALVOLINE
Producent:VAICO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0074
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0074
Jednostka:
szt
Punkt wrzenia [°C]:  155
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  0,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Wysokość [mm]:  174
Rodzaj połączenia:  Butelka
Specyfikacja:  ISO 4925 Class 4
Ciężar [kg]:  0,6
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925
Długość [mm]:  95
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Ciężar [kg]:  0,858
Szerokość opakowania [cm]:  23,5
Wysokość opakowania [cm]:  24
Głębokość opakowania [cm]:  41
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0237
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0237
Jednostka:
szt
Punkt wrzenia [°C]:  180
Ciężar [kg]:  4,72
Rodzaj połączenia:  Kanister
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Specyfikacja:  ISO 4925 Class 4
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Szerokość [mm]:  115,0
Długość [mm]:  300
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  SAE J 1703 / J 1704
Wysokość [mm]:  230
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 3
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0235
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0235
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 3
Pojemność [litr]:  0,5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Punkt wrzenia [°C]:  180
Ciężar [kg]:  0,6
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  SAE J 1703 / J 1704
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Specyfikacja:  ISO 4925 Class 4
Długość [mm]:  96
Wysokość [mm]:  172
Szerokość [mm]:  58,0
Rodzaj połączenia:  Butelka
Ciężar [kg]:  0,608
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0236
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0236
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  ISO 4925 Class 4
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 3
Długość [mm]:  60
Specyfikacja:  SAE J 1703 / J 1704
Ciężar [kg]:  1,15
Wysokość [mm]:  225
Pojemność [litr]:  1
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Szerokość [mm]:  115,0
Punkt wrzenia [°C]:  180
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Ciężar [kg]:  1,4
Do 100 dni na zwrot
86,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0075
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0075
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  SAE J 1703 F
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Szerokość [mm]:  115,0
Ciężar [kg]:  1,15
Długość [mm]:  60
Rodzaj połączenia:  Butelka
Pojemność [litr]:  1
Punkt wrzenia [°C]:  155
Specyfikacja:  ISO 4925
Wysokość [mm]:  225
Jakosć:  DOT 4
Ciężar [kg]:  1,4
Do 100 dni na zwrot
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V60-0111
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V60-0111
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]:  2
Punkt wrzenia [°C]:  155
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Specyfikacja:  SAE J 1703 F
Pojemność [litr]:  5
Wysokość [mm]:  230
Rodzaj połączenia:  Kanister
Długość [mm]:  300
Specyfikacja:  ISO 4925
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Ciężar [kg]:  4,72
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  40000
Do 100 dni na zwrot
303,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Objawy zużytego wysprzęglika - jak je rozpoznać? Kup u nas nawet 40% taniej

Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?

Współcześnie produkowane samochody wyposażane są w hydrauliczny system sprzęgła, który zastąpił stosowane dawniej linki. Jednym z podstawowych elementów tego układu – zaraz obok pompki sprzęgła – jest wysprzęglik, czyli część eksploatacyjna o ograniczonej żywotności. Jakie objawy daje zużyty wysprzęglik? Jak odróżnić je od objawów zużycia pompki sprzęgła?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze