Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło AKRON-MALÒ do Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10)

Sprzęgło FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) FEBI BILSTEIN
Sprzęgło SACHS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) SACHS
Sprzęgło LUK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) LUK
Sprzęgło SWAG Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) SWAG
Sprzęgło CORTECO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) CORTECO
Sprzęgło TOPRAN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) TOPRAN
Sprzęgło VALEO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) VALEO
Sprzęgło A.B.S. Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) A.B.S.
Sprzęgło BREMBO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) BREMBO
Sprzęgło DELPHI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) DELPHI
Sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) ORIGINAL IMPERIUM
Sprzęgło ABE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) ABE
Sprzęgło AKRON-MALÒ Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) AKRON-MALÒ
Sprzęgło ATE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) ATE
Sprzęgło BIRTH Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) BIRTH
Sprzęgło BLUE PRINT Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) BLUE PRINT
Sprzęgło BORG & BECK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) BORG & BECK
Sprzęgło BOSCH Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) BOSCH
Sprzęgło CIFAM Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) CIFAM
Sprzęgło DR.MOTOR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) DR.MOTOR
Sprzęgło EUROL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) EUROL
Sprzęgło EUROREPAR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) EUROREPAR
Sprzęgło FERODO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) FERODO
Sprzęgło FTE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) FTE
Sprzęgło GIRLING Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) GIRLING
Sprzęgło IPARTS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) IPARTS
Sprzęgło JP GROUP Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) JP GROUP
Sprzęgło JURID Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) JURID
Sprzęgło KAWE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) KAWE
Sprzęgło LIQUI MOLY Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) LIQUI MOLY
Sprzęgło LPR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) LPR
Sprzęgło MAPCO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) MAPCO
Sprzęgło MAXGEAR Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) MAXGEAR
Sprzęgło METELLI Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) METELLI
Sprzęgło METZGER Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) METZGER
Sprzęgło MOTUL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) MOTUL
Sprzęgło NK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) NK
Sprzęgło NTY Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) NTY
Sprzęgło OEM Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) OEM
Sprzęgło SAMKO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) SAMKO
Sprzęgło TRISCAN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) TRISCAN
Sprzęgło TRW Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) TRW
Sprzęgło VAICO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) VAICO
Sprzęgło VALVOLINE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) VALVOLINE
Sprzęgło VEMA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 1.5 TSI Kombi 150KM, 110kW, benzyna (2017.02 - 2020.10) VEMA
Producent:AKRON-MALÒ

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKRON-MALÒ
0 (0)
Kod produktu:
88282
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
88282
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez czujnika
Materiał:  Tworzywo sztuczne
Średnica cylindra [mm]:  15,87
Wymiar gwintu:  M12x9
Do 100 dni na zwrot
AKRON-MALÒ
0 (0)
Kod produktu:
17935
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
17935
Materiał:  ACM (poliakryl-kauczuk)
Wersja:  Clutch Guide Tube
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  31
Wysokość 1 [mm]:  49,1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  21,8
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  47
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło

Ślizganie się sprzęgła - przyczyny i naprawa: dlaczego sprzęgło się ślizga

Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?

O ślizgającym się sprzęgle każdy z Was zapewne przynajmniej słyszał, być może wielu też doświadczyło tego zjawiska osobiście. Jego pojawienie się zawsze oznacza problemy z układem przenoszenia napędu i konieczność rychłej wymiany. Ponieważ jednak kończące się sprzęgło nie zawsze daje spektakularne objawy, część kierowców może ten moment zwyczajnie przegapić. Na co powinniście zwrócić uwagę, aby zdiagnozować ślizgające się sprzęgło? Co zrobić, kiedy sprzęgło zacznie się już ślizgać?

czytaj więcej >
Sprzęgło DSG - budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?

Dwusprzęgłowe, automatyczne skrzynie biegów mają wśród kierowców bardzo różne opinie. To podwójne sprzęgło nie dla każdego jest zaletą, zwłaszcza gdy przychodzi do jego wymiany. Czy słusznie? Jak wygląda to w przypadku skrzyni DSG – ulubionego modelu grupy VAG?

czytaj więcej >
Sprzęgło nie wysprzęgla, nie rozłącza się  - co zrobić, jak naprawić

Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?

Sprzęgło samochodowe jest podzespołem o bardzo dużej żywotności, pod warunkiem, że jest ono prawidłowo serwisowane i użytkowane. Jeśli dbacie o sprzęgło, spokojnie powinno Wam służyć nawet przez 400 tys. km. Jeśli nie dbacie, już po ok. 120 tys. km możecie się spodziewać np. tego, że zaczną pojawiać się problemy w jego wysprzęglaniem lub nagle zupełnie przestanie się rozłączać. Jak rozpoznać ten moment? Co może być bezpośrednią przyczyną tych problemów i jak sobie poradzić?

czytaj więcej >
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?

Technologia motoryzacyjna idzie stale do przodu. Tradycyjne rozwiązania mechaniczne coraz częściej zostają wyparte z rynku na rzecz nowoczesnych systemów elektromechanicznych, które określane są mianem przyszłości motoryzacji. Doskonałym przykładem takiej modernizacji jest nowatorski system clutch-by-wire – innowacyjne rozwiązanie, które pozwala zastąpić konwencjonalny układ sterowania sprzęgłem.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze