Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne LUK do Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10)

Sprzęgło kompletne LUK Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) LUK
Sprzęgło kompletne AISIN Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) AISIN
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne EUROREPAR Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) EUROREPAR
Sprzęgło kompletne EXEDY Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) EXEDY
Sprzęgło kompletne KAWE Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) KAWE
Sprzęgło kompletne LUCAS Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) LUCAS
Sprzęgło kompletne MAPA Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) MAPA
Sprzęgło kompletne MECARM Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) MECARM
Sprzęgło kompletne NK Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) NK
Sprzęgło kompletne NPS Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) NPS
Sprzęgło kompletne RYMEC Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) RYMEC
Sprzęgło kompletne SACHS Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) SACHS
Sprzęgło kompletne SASIC Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) SASIC
Sprzęgło kompletne STATIM Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) STATIM
Sprzęgło kompletne VALEO Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) VALEO
Sprzęgło kompletne WESTLAKE Peugeot 308 SW I (4E_, 4H_) 1.6 THP 16V Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2009.10 - 2014.10) WESTLAKE
Producent:LUK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
5.0 (230)
Kod produktu:
623 3721 09
dostępny
5.0 (230)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
623 3721 09
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  230
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska oporowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło dwumasowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
Do 100 dni na zwrot
467,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (230)
Kod produktu:
623 3721 33
dostępny
5.0 (230)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
623 3721 33
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  230
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło dwumasowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
Do 100 dni na zwrot
653,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
5.0 (230)
Kod produktu:
623 3405 09
niedostępny
5.0 (230)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
623 3405 09
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  230
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska oporowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Wymagane narzędzie specjalne do montażu
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło dwumasowe sprawdzić, w razie potrzeby wymienić
Do 100 dni na zwrot
482,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Sprzęgło to podstawowy element, który odpowiada za działanie samochodu. Podzespół kontroluje moc silnika, która przekazywana jest na koła pojazdu, napędzające całą jego masę. Dlatego usterka sprzęgła zwykle kończy się całkowitym unieruchomieniem samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze