Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne HART do Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08)

Sprzęgło kompletne AISIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) AISIN
Sprzęgło kompletne BLUE PRINT Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) BLUE PRINT
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne COMLINE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) COMLINE
Sprzęgło kompletne DELSAH Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DELSAH
Sprzęgło kompletne DENCKERMANN Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) DENCKERMANN
Sprzęgło kompletne EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) EUROREPAR
Sprzęgło kompletne EXEDY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) EXEDY
Sprzęgło kompletne HART Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) HART
Sprzęgło kompletne IPARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) IPARTS
Sprzęgło kompletne JP GROUP Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) JP GROUP
Sprzęgło kompletne KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) KAWE
Sprzęgło kompletne KM GERMANY Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) KM GERMANY
Sprzęgło kompletne LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) LUCAS
Sprzęgło kompletne LUK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) LUK
Sprzęgło kompletne MAPA Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MAPA
Sprzęgło kompletne MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MAPCO
Sprzęgło kompletne MAXGEAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MAXGEAR
Sprzęgło kompletne MECARM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) MECARM
Sprzęgło kompletne NEXUS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) NEXUS
Sprzęgło kompletne NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) NK
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RAICAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) RAICAM
Sprzęgło kompletne RYMEC Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) RYMEC
Sprzęgło kompletne SACHS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SACHS
Sprzęgło kompletne SASIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SASIC
Sprzęgło kompletne SBS Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) SBS
Sprzęgło kompletne STATIM Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) STATIM
Sprzęgło kompletne VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) VALEO
Sprzęgło kompletne WESTLAKE Peugeot 405 I Break (15E) 1.8 TD Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1988.10 - 1992.08) WESTLAKE
Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
336 522
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
336 522
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  18
Średnica [mm]:  215
Do 100 dni na zwrot
294,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Nie od dziś wiadomo, że największy wpływ na trwałość sprzęgła w samochodzie ma jego kierowca. Wystarczy przestrzegać kilku istotnych zasad, by uniknąć kosztownych napraw i maksymalnie wydłużyć żywotność tego podzespołu. Ile wyniesie trwałość sprzęgła, jeżeli zastosujemy się do sprzyjającej sprzęgłu jazdy?

czytaj więcej >
Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze