Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne ASHIKA do Renault KOLEOS I (HY_) 2.5 4x4 (HY0C, HY0N) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2008.09 - obecnie)

Sprzęgło kompletne AISIN Renault KOLEOS I (HY_) 2.5 4x4 (HY0C, HY0N) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2008.09 - obecnie) AISIN
Sprzęgło kompletne ASHIKA Renault KOLEOS I (HY_) 2.5 4x4 (HY0C, HY0N) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2008.09 - obecnie) ASHIKA
Sprzęgło kompletne EXEDY Renault KOLEOS I (HY_) 2.5 4x4 (HY0C, HY0N) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2008.09 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło kompletne JAPANPARTS Renault KOLEOS I (HY_) 2.5 4x4 (HY0C, HY0N) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2008.09 - obecnie) JAPANPARTS
Sprzęgło kompletne JAPKO Renault KOLEOS I (HY_) 2.5 4x4 (HY0C, HY0N) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2008.09 - obecnie) JAPKO
Sprzęgło kompletne LUK Renault KOLEOS I (HY_) 2.5 4x4 (HY0C, HY0N) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2008.09 - obecnie) LUK
Sprzęgło kompletne NPS Renault KOLEOS I (HY_) 2.5 4x4 (HY0C, HY0N) SUV 171KM, 126kW, benzyna (2008.09 - obecnie) NPS
Producent:ASHIKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
98-01-115M
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
98-01-115M
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  228
Średnica otworu centrującego [mm]:  24,8
Ilość zębów:  21
Specyfikacja:  Conversione da volan
Do 100 dni na zwrot
845,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ASHIKA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
92-01-1043
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
92-01-1043
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  240
Średnica wewnętrzna [mm]:  138
Średnica zabudowy [mm]:  296
Średnica otworu centrującego [mm]:  24
Ilość zębów:  21
Specyfikacja:  con cuscin.idraulico
Specyfikacja:  w.hydraulic bearing
Do 100 dni na zwrot
1075,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Sprzęgło kompletne

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Nie od dziś wiadomo, że największy wpływ na trwałość sprzęgła w samochodzie ma jego kierowca. Wystarczy przestrzegać kilku istotnych zasad, by uniknąć kosztownych napraw i maksymalnie wydłużyć żywotność tego podzespołu. Ile wyniesie trwałość sprzęgła, jeżeli zastosujemy się do sprzyjającej sprzęgłu jazdy?

czytaj więcej >
Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Jak odpowietrzyć sprzęgło?

Problemy ze sprzęgłem to bardzo uporczywy kłopot w samochodzie. Na szczęście nie każda awaria sprzęgła wiąże się z jego mechanicznym uszkodzeniem i koniecznością wymiany. Do takich przypadłości należy rozłączenie i brak powrotu pedału sprzęgła po jego wciśnięciu, co świadczy zwykle o tym, że sprzęgło uległo zapowietrzeniu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze