Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne WESTLAKE do Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie)

Sprzęgło kompletne SACHS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) SACHS
Sprzęgło kompletne LUK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) LUK
Sprzęgło kompletne AISIN Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) AISIN
Sprzęgło kompletne BLUE PRINT Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) BLUE PRINT
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne EXEDY Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) EXEDY
Sprzęgło kompletne IPARTS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) IPARTS
Sprzęgło kompletne KAMOKA Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) KAMOKA
Sprzęgło kompletne KAWE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) KAWE
Sprzęgło kompletne KM GERMANY Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) KM GERMANY
Sprzęgło kompletne LUCAS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) LUCAS
Sprzęgło kompletne NEXUS Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) NEXUS
Sprzęgło kompletne NK Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) NK
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RYMEC Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) RYMEC
Sprzęgło kompletne STATIM Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) STATIM
Sprzęgło kompletne VALEO Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) VALEO
Sprzęgło kompletne WESTLAKE Skoda OCTAVIA III Combi (5E5, 5E6) 2.0 TDI Kombi 143KM, 105kW, olej napędowy (2012.11 - obecnie) WESTLAKE
Producent:WESTLAKE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WESTLAKE
0 (0)
Kod produktu:
WVW158ZT
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WESTLAKE
Kod:
WVW158ZT
Ilość zębów:  23
Średnica [mm]:  240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z tarczą sprzęgła
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dociskiem sprzęgła
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z wysprzęglikiem centralnym
Dopasowanie:  Z automatycznym nastawianiem
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jaka koła dwumasowego?

Jaka jest żywotność sprzęgła, a jak długo wytrzyma przeciętne koło dwumasowe? Awaria którego z tych podzespołów szybciej zaprowadzi nas do mechanika?

Gdy idzie o żywotność elementów układu przeniesienia napędu, sprzęgło samochodowe i dwumasowe koło zamachowe bardzo często stawiane są w tym samym szeregu. Oznaczałoby to, że oba te podzespoły posiadają bardzo podobną, jeśli nie identyczną żywotność. Czy to prawda? Czy faktycznie możemy się spodziewać, że przyjdzie nam wymieniać sprzęgło i „dwumasę” mniej więcej w tym samym momencie?

czytaj więcej >
Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >
Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Jak zdiagnozować usterki sprzęgła?

Sprzęgło to podstawowy element, który odpowiada za działanie samochodu. Podzespół kontroluje moc silnika, która przekazywana jest na koła pojazdu, napędzające całą jego masę. Dlatego usterka sprzęgła zwykle kończy się całkowitym unieruchomieniem samochodu.

czytaj więcej >
Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Nie od dziś wiadomo, że największy wpływ na trwałość sprzęgła w samochodzie ma jego kierowca. Wystarczy przestrzegać kilku istotnych zasad, by uniknąć kosztownych napraw i maksymalnie wydłużyć żywotność tego podzespołu. Ile wyniesie trwałość sprzęgła, jeżeli zastosujemy się do sprzyjającej sprzęgłu jazdy?

czytaj więcej >

Zestawy sprzęgła w iParts.pl!

Sprzęgło

Bez względu na to, czy dany samochód posiada skrzynię manualną, czy automatyczną, jazda autem bez sprawnego sprzęgła będzie niemożliwa. Sprzęgło kompletne jest fundamentalnym elementem układu napędowego, który odpowiada za prawidłowe i efektywne przenoszenie momentu obrotowego z koła zamachowego na skrzynię biegów. 

Podstawowe zadania ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze