Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Sprzęgło kompletne NK do Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02)

Sprzęgło kompletne AISIN Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) AISIN
Sprzęgło kompletne BORG & BECK Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) BORG & BECK
Sprzęgło kompletne DELSAH Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) DELSAH
Sprzęgło kompletne HART Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) HART
Sprzęgło kompletne JP GROUP Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) JP GROUP
Sprzęgło kompletne KAWE Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) KAWE
Sprzęgło kompletne LUCAS Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) LUCAS
Sprzęgło kompletne LUK Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) LUK
Sprzęgło kompletne MAPA Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) MAPA
Sprzęgło kompletne MAXGEAR Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) MAXGEAR
Sprzęgło kompletne NEXUS Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) NEXUS
Sprzęgło kompletne NK Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) NK
Sprzęgło kompletne QUINTON HAZELL Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) QUINTON HAZELL
Sprzęgło kompletne RAICAM Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) RAICAM
Sprzęgło kompletne RYMEC Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) RYMEC
Sprzęgło kompletne SACHS Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) SACHS
Sprzęgło kompletne SBS Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) SBS
Sprzęgło kompletne STATIM Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) STATIM
Sprzęgło kompletne WESTLAKE Vw GOLF I (17) 1.6 liftback 75KM, 55kW, benzyna (1983.01 - 1984.02) WESTLAKE
Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0)
Kod produktu:
139930
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
139930
Jednostka:
KPL
Średnica [mm]:  190
Profil piasty:  20,5x18,3-24N
Ciężar netto [kg]:  3,96
Do 100 dni na zwrot
297,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Sprzęgło kompletne

Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024? Na jakie ceny warto się przygotować?

Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika?

Sprzęgło jest jednym z tych podzespołów samochodowych, który jedni wymieniają raz lub nie wymieniają go w ogóle przez całe życie samochodu, a inni robią to nawet kilkukrotnie. Ci drudzy zdecydowanie nie mogą być z tego faktu zadowoleni, gdyż wymiana sprzęgła to każdorazowo niemały koszt. Jaki dokładnie? Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >
Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Trwałość sprzęgła przy normalnej jeździe

Nie od dziś wiadomo, że największy wpływ na trwałość sprzęgła w samochodzie ma jego kierowca. Wystarczy przestrzegać kilku istotnych zasad, by uniknąć kosztownych napraw i maksymalnie wydłużyć żywotność tego podzespołu. Ile wyniesie trwałość sprzęgła, jeżeli zastosujemy się do sprzyjającej sprzęgłu jazdy?

czytaj więcej >
Sprzęgło – oznaki zużycia

Sprzęgło – oznaki zużycia

Kłopoty ze sprzęgłem to żadne odkrycie. To problem, który prędzej czy później dotyka każdy samochód. Przebieg, przy którym sprzęgło zaczyna kaprysić zależy w dużej mierze od stylu jazdy samego kierowcy, a także od jakości zastosowanych materiałów. Pewne jest jedno – zużycia nie odwleczemy w czasie.

czytaj więcej >
Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło – działanie, budowa i usterki

Sprzęgło w samochodzie składa się z trzech zasadniczych części: tarczy sprzęgła, docisku oraz łożyska. Wygląd zewnętrzny sugeruje nam, że są to elementy raczej mało skomplikowane, praktyka pokazuje jednak, że jest inaczej. Wielu użytkowników zmaga się z licznymi usterkami sprzęgła bądź jego poszczególnych podzespołów. Co jest warte zaznaczenia, najczęstszą przyczyną usterek sprzęgła jest kierowca, a konkretniej – jego styl jazdy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze