Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Tarcze hamulcowe KAVO PARTS do Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie)

Tarcze hamulcowe ZIMMERMANN Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ZIMMERMANN
Tarcze hamulcowe BREMBO Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) BREMBO
Tarcze hamulcowe ROTINGER Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ROTINGER
Tarcze hamulcowe A.B.S. Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) A.B.S.
Tarcze hamulcowe ABE Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ABE
Tarcze hamulcowe ATE Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ATE
Tarcze hamulcowe BLUE PRINT Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) BLUE PRINT
Tarcze hamulcowe BORG & BECK Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) BORG & BECK
Tarcze hamulcowe DELPHI Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) DELPHI
Tarcze hamulcowe FEBI BILSTEIN Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Tarcze hamulcowe FERODO Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) FERODO
Tarcze hamulcowe HART Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) HART
Tarcze hamulcowe HELLA PAGID Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) HELLA PAGID
Tarcze hamulcowe HELLA Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) HELLA
Tarcze hamulcowe JP GROUP Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) JP GROUP
Tarcze hamulcowe JURID Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) JURID
Tarcze hamulcowe KAMOKA Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) KAMOKA
Tarcze hamulcowe KAVO PARTS Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) KAVO PARTS
Tarcze hamulcowe MASTER-SPORT Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MASTER-SPORT
Tarcze hamulcowe MAXGEAR Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MAXGEAR
Tarcze hamulcowe METZGER Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) METZGER
Tarcze hamulcowe MEYLE Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MEYLE
Tarcze hamulcowe MINTEX Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) MINTEX
Tarcze hamulcowe NK Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) NK
Tarcze hamulcowe NPS Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) NPS
Tarcze hamulcowe REMSA Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) REMSA
Tarcze hamulcowe ROADHOUSE Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) ROADHOUSE
Tarcze hamulcowe SWAG Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) SWAG
Tarcze hamulcowe TEXTAR Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) TEXTAR
Tarcze hamulcowe TRW Audi Q8 (4MN) 60 TFSI e quattro SUV 462KM, 340kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.10 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAVO PARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAVO PARTS
5.0 (1)
Kod produktu:
BR-10039-C
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
BR-10039-C
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  28
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Wysokość [mm]:  35,2
Średnica piasty 2 [mm]:  162,3
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Średnica otworu [mm]:  112
Średnica otworu centrującego [mm]:  68
Ilość otworów:  5
Średnica zewnętrzna [mm]:  350
Do 100 dni na zwrot
KAVO PARTS
5.0 (1)
Kod produktu:
BR-10045-C
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
BR-10045-C
Oznaczenie kontrolne:  R90
Wysokość [mm]:  57
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowana wewnętrznie
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  36
Średnica zewnętrzna [mm]:  375
Ilość otworów:  5
Średnica otworu centrującego [mm]:  68
Średnica otworu [mm]:  112
Powierzchnia:  Pokryty dodatkową warstwą
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Tarcze hamulcowe

Korozja, rdza na tarczach hamulcowych. Czy to problem? Jak sobie z tym poradzić z rdzą?

Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?

Zawsze na początku zimy wraca temat rdzewiejących tarcz hamulcowych. Bardzo często kierowcy upatrują w tym winę producentów, ciągle też takie skorodowane tarcze odsyłane są w ramach reklamacji. Czy słusznie? Czy korozja tarcz hamulcowych oznacza ich słabą jakość?

czytaj więcej >
Pełne, wentylowane, nacinane, czy nawiercane? Rodzaje tarcz hamulcowych

Rodzaje tarcz hamulcowych i podstawowe zasady ich wyboru. Jaki rodzaj tarcz sprawdzi się najlepiej w Waszym aucie?

Ilość i różnorodność tarcz hamulcowych na rynku wtórnym wprost oszałamia. Dla jednego tylko typu – tarcz żeliwnych nacinanych – mamy do czynienia z wieloma różniącymi się od siebie modelami. I każdy z nich ma nieco inne przeznaczenie. Jak w tym wszystkim może się odnaleźć zwykły kierowca? Czym powinniście się kierować przy zakupie tarcz hamulcowych?

czytaj więcej >
Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Czy warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Czy przetaczanie tarcz hamulcowych ma sens? W jakich przypadkach opłaca się przetaczać tarcze hamulcowe? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w poniższym artykule.

czytaj więcej >
Dotarcie tarcz hamulcowych. Jak to robić prawidłowo? Fakty i mity

Fakty i mity na temat tarcz hamulcowych oraz procesu ich docierania. O czym warto wiedzieć, a o czym raczej się nie mówi?

Docieranie tarcz i ich zachowanie w trakcie tego docierania to dość złożony temat, w którym nie brak informacji, jakie na co dzień nie dochodzą do przeciętnych kierowców. Co to za informacje? Co warto wiedzieć o docieraniu tarcz hamulcowych, a o czym zwykle się nie mówi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze