Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro kabriolet 300KM, 221kW, benzyna (2014.04 - 2020.10)

Turbosprężarka ELRING Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro kabriolet 300KM, 221kW, benzyna (2014.04 - 2020.10) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro kabriolet 300KM, 221kW, benzyna (2014.04 - 2020.10) AJUSA
Turbosprężarka DRI Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro kabriolet 300KM, 221kW, benzyna (2014.04 - 2020.10) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro kabriolet 300KM, 221kW, benzyna (2014.04 - 2020.10) ELSTOCK
Turbosprężarka ELWIS ROYAL Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro kabriolet 300KM, 221kW, benzyna (2014.04 - 2020.10) ELWIS ROYAL
Turbosprężarka FA1 Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro kabriolet 300KM, 221kW, benzyna (2014.04 - 2020.10) FA1
Turbosprężarka LUCAS Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro kabriolet 300KM, 221kW, benzyna (2014.04 - 2020.10) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro kabriolet 300KM, 221kW, benzyna (2014.04 - 2020.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro kabriolet 300KM, 221kW, benzyna (2014.04 - 2020.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro kabriolet 300KM, 221kW, benzyna (2014.04 - 2020.10) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro kabriolet 300KM, 221kW, benzyna (2014.04 - 2020.10) VICTOR REINZ
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
691.780
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
691.780
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Lokalizacja w aucie:  Głowica cylindra
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
793.230
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
793.230
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  06K 145 701 E
Dla numeru OE:  06K 145 701 L
Dla numeru OE:  06K 145 701 M
Dla numeru OE:  06K 145 701 N
Dla numeru OE:  06K 145 701 S
Dla numeru OE:  06K 145 701 T
Dla numeru OE:  06K 145 702 G
Dla numeru OE:  06K 145 713 J
Dla numeru OE:  06K 145 715 B
Dla numeru OE:  06K 145 715 C
Dla numeru OE:  06K 145 715 D
Dla numeru OE:  06K 145 715 F
Dla numeru OE:  06K 145 722 A
Dla numeru OE:  06L 145 701 E
Dla numeru OE:  06L 145 701 F
Dla numeru OE:  06L 145 701 G
Dla numeru OE:  06L 145 701 H
Dla numeru OE:  06L 145 701 J
Dla numeru OE:  06L 145 701 K
Dla numeru OE:  814000-0015
Dla numeru OE:  814000-5015S
Dla numeru OE:  819035-0011
Dla numeru OE:  819035-0013
Dla numeru OE:  819035-0017
Dla numeru OE:  819035-5011S
Do 100 dni na zwrot
72,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze