Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FEBI BILSTEIN do Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) TOPRAN
Turbosprężarka VAICO Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) VAICO
Turbosprężarka AJUSA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) AJUSA
Turbosprężarka FA1 Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) FA1
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka PIERBURG Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) PIERBURG
Turbosprężarka AKS DASIS Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) ERA
Turbosprężarka ESEN SKV Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) ESEN SKV
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka NISSENS Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SASIC Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) VEMO
Turbosprężarka VIKA Audi A4 B7 (8EC) 2.0 TDI sedan 126KM, 93kW, olej napędowy (2005.11 - 2006.11) VIKA
Producent:FEBI BILSTEIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
181241
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
181241
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ilość połączeń:  2
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ciężar [kg]:  0,221
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 278,00 zł
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze