Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 35 TFSI Mild Hybrid liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.08 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 35 TFSI Mild Hybrid liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 35 TFSI Mild Hybrid liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 35 TFSI Mild Hybrid liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.08 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 35 TFSI Mild Hybrid liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka NRF Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 35 TFSI Mild Hybrid liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.08 - obecnie) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 35 TFSI Mild Hybrid liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 35 TFSI Mild Hybrid liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.08 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Audi A5 Sportback (F5A, F5F) 35 TFSI Mild Hybrid liftback 150KM, 110kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.08 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:AJUSA

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
OP10642
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10642
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  06L145778H
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
188,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AJUSA
5.0 (1)
Kod produktu:
01303600
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
01303600
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Grubość [mm]:  0,40
Szerokość [mm]:  97
Długość [mm]:  121
Do 100 dni na zwrot
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
JTC12472
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC12472
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
JTC12738
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC12738
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
OP11028
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP11028
Dla numeru OE:  06L145778T
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
AJUSA
0 (0)
Kod produktu:
OP11334
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP11334
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze