Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka JP GROUP do Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) AJUSA
Turbosprężarka DRI Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) FA1
Turbosprężarka GARRETT Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) NISSENS
Turbosprężarka NTY Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) SIDAT
Turbosprężarka TMI Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 3.0 TDI quattro sedan 258KM, 190kW, olej napędowy (2013.10 - 2018.01) TURBORAIL
Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1117408700
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1117408700
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5661,00 zł
3774,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze