Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS do Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06)

Turbosprężarka REINZ Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) REINZ
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) JP GROUP
Turbosprężarka PIERBURG Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) AUTLOG
Turbosprężarka BORGWARNER Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) BORGWARNER
Turbosprężarka ERA Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) ERA
Turbosprężarka FA1 Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GLASER Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) GLASER
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI/HUCO  Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) HITACHI/HUCO
Turbosprężarka HOFFER Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) SIDAT
Turbosprężarka SKV GERMANY Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) SKV GERMANY
Turbosprężarka THERMOTEC Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Bmw 1 (E87) 123 d liftback 204KM, 150kW, olej napędowy (2007.03 - 2011.06) VEMO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51277352
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
51277352
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  BMW
Ograniczenia producenta:  Mercedes-Benz
Ilość biegunów:  2
Długość kabli:  200
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]:  0,75
Powierzchnia kontaktowa:  Posrebrzany
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z obudową tulei wtyczki
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Materiał izolacji przewodu:  Silikon
Zakres temperatury od [°C]:  -25
Zakres temperatury do [°C]:  +140
Wykonanie obudowy wtyku:  Obudowa tulei wtyczki
Do 100 dni na zwrot
112,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze