Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka TMI do Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka AJUSA Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DRI Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka LUCAS Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka METZGER Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 1 (F21) 120 i liftback 177KM, 130kW, benzyna (2015.03 - obecnie) VICTOR REINZ
Producent:TMI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PA8200211
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PA8200211
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Pneum. regulowany elem. nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  Garrett
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kolektorem wydechowym
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Ciężar netto [kg]:  5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze