Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BOSCH Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) BOSCH
Turbosprężarka DRI Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka LUCAS Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka NISSENS Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Bmw 1 (F21) 125 i liftback 224KM, 165kW, benzyna (2015.10 - obecnie) TMI
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT100620
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT100620
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT100620E
Do 100 dni na zwrot
FA1
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KT100620E
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT100620E
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
91,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze