Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) ELRING
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) JP GROUP
Turbosprężarka AJUSA Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) AJUSA
Turbosprężarka DOKUJI Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) DOKUJI
Turbosprężarka DRI Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) FA1
Turbosprężarka GARRETT Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) THERMOTEC
Turbosprężarka TMI Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 1 kabriolet (E88) 118 d kabriolet 143KM, 105kW, olej napędowy (2008.09 - 2013.12) VICTOR REINZ
Producent:NISSENS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93564
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93564
Jednostka:
szt
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony powietrzem
Opcja wyposażenia:  FIRST FIT
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3216,00 zł
2144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
935287
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
935287
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wlot
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 534,00 zł
281,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
935289
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
935289
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wlot
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 566,00 zł
298,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze