Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DRI do Bmw 3 Touring (G21, G81) 318 i Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Bmw 3 Touring (G21, G81) 318 i Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BOSCH Bmw 3 Touring (G21, G81) 318 i Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) BOSCH
Turbosprężarka DRI Bmw 3 Touring (G21, G81) 318 i Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 3 Touring (G21, G81) 318 i Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 3 Touring (G21, G81) 318 i Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GK Bmw 3 Touring (G21, G81) 318 i Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Bmw 3 Touring (G21, G81) 318 i Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka LUCAS Bmw 3 Touring (G21, G81) 318 i Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka METZGER Bmw 3 Touring (G21, G81) 318 i Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka TMI Bmw 3 Touring (G21, G81) 318 i Kombi 156KM, 115kW, benzyna (2020.03 - obecnie) TMI
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
729126640
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
729126640
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Elektr. regulowany element nastawczy (aktuator)
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Ciężar netto [kg]:  7,2
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze