Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie)

Turbosprężarka NISSENS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka VICTOR REINZ Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Turbosprężarka ELRING Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FA1 Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) FA1
Turbosprężarka AJUSA Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka BOSCH Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) BOSCH
Turbosprężarka DRI Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka GK Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) GK
Turbosprężarka GLASER Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) GLASER
Turbosprężarka HEPU Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka KAMOKA Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka NRF Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) NRF
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 420 d kabriolet 163KM, 120kW, olej napędowy (2013.11 - obecnie) TMI
Producent:NISSENS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
935289
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
935289
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wlot
Do 100 dni na zwrot
298,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
93323
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93323
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
2788,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93529
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93529
Jednostka:
szt
Opcja wyposażenia:  FIRST FIT
Tryb pracy:  Elektroniczny
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony powietrzem
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
3009,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93328
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93328
Jednostka:
szt
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony powietrzem
Tryb pracy:  Elektroniczny
Opcja wyposażenia:  FIRST FIT
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Do 100 dni na zwrot
2402,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzonej turbiny w samochodzie - awaria turbosprężarki

Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?

Ilekroć ktoś z Was dzwoni do naszego sklepu w poszukiwaniu nowej turbiny – „bo właśnie mi wysiadła” – często może usłyszeć pytanie naszego eksperta o to, czy aby na pewno uszkodzeniu uległa właśnie turbosprężarka? Jeśli kogoś takie pytanie dziwi lub wręcz czuje się nim urażony, to wyjaśniamy, że jest ono podyktowane wyłącznie Waszym dobrem. Objawy typowe dla uszkodzonej turbosprężarki daję również awarie innych elementów auta, z czego nieuczciwi mechanicy zawsze chętnie korzystają.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze