Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELSTOCK do Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02)

Turbosprężarka NISSENS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) GK
Turbosprężarka HEPU Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) NRF
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) SIDAT
Turbosprężarka SKV GERMANY Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) SKV GERMANY
Turbosprężarka TMI Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Bmw 4 kabriolet (F33, F83) 425 d kabriolet 218KM, 160kW, olej napędowy (2014.07 - 2016.02) VEMO
Producent:ELSTOCK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0)
Kod produktu:
91-1439
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
91-1439
Jakosć:  OE REMAN
Ciężar netto [kg]:  4,9
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez uszczelnień
Ograniczenia producenta:  BorgWarner/KKK
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze