Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NRF do Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka NISSENS Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) NISSENS
Turbosprężarka PIERBURG Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) DRI
Turbosprężarka ELRING Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HEPU Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NRF Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) NRF
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) SIDAT
Turbosprężarka TMI Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBORAIL Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Bmw 5 (F10) 525 d sedan 218KM, 160kW, olej napędowy (2011.09 - 2016.10) VEMO
Producent:NRF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NRF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390046
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NRF
Kod:
390046
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Tryb pracy:  Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 507,00 zł
267,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze