Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ERA do Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05)

Turbosprężarka PIERBURG Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) PIERBURG
Turbosprężarka ELRING Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) DELPHI
Turbosprężarka DRI Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) ENERGY
Turbosprężarka ERA Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) ERA
Turbosprężarka FA1 Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) GARRETT
Turbosprężarka HART Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI/HUCO  Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) HITACHI/HUCO
Turbosprężarka HOFFER Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) JPN
Turbosprężarka LUCAS Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) NISSENS
Turbosprężarka NTY Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) NTY
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) THERMOTEC
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBO MOTOR Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VEMO Bmw 5 Touring (E61) 525 d Kombi 197KM, 145kW, olej napędowy (2007.03 - 2010.05) VEMO
Producent:ERA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0)
Kod produktu:
555176A
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555176A
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
0 (0)
Kod produktu:
555176
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555176
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
490,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze