Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka PIERBURG Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka AKS DASIS Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DRI Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka IPD Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) IPD
Turbosprężarka JP GROUP Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NTY Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka REINZ Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SASIC Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Citroën C5 III (RD_) 2.0 HDi (RDRHDA) sedan 136KM, 100kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) VEMO
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (1)
Kod produktu:
7.01633.04.0
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.01633.04.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze