Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ERA do Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) BORG & BECK
Turbosprężarka DRI Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) ERA
Turbosprężarka FA1 Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) NISSENS
Turbosprężarka NTY Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka PIERBURG Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) PIERBURG
Turbosprężarka SASIC Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) SIDAT
Turbosprężarka TMI Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Citroën JUMPY Skrzynia 2.0 HDi 120 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) VICTOR REINZ
Producent:ERA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
555387
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555387
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 433,00 zł
228,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
555233
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA
Kod:
555233
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 407,00 zł
214,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze