Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MEAT & DORIA do Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03)

Turbosprężarka ELRING Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) AJUSA
Turbosprężarka PIERBURG Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) PIERBURG
Turbosprężarka AKS DASIS Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) AUTLOG
Turbosprężarka BORG & BECK Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) BORG & BECK
Turbosprężarka DRI Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) ERA
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) METZGER
Turbosprężarka NISSENS Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) NISSENS
Turbosprężarka NTY Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) REINZ
Turbosprężarka SASIC Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 140 Autobus 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.01 - 2016.03) VEMO
Producent:MEAT & DORIA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEAT & DORIA
0 (0)
Kod produktu:
63012
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
63012
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
211,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MEAT & DORIA
0 (0)
Kod produktu:
60724
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
60724
Jednostka:
szt
Ilość montowana w aucie:  3
Do 100 dni na zwrot
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0)
Kod produktu:
9228
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
9228
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1618X2
Do 100 dni na zwrot
249,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MEAT & DORIA
0 (0)
Kod produktu:
9531
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEAT & DORIA
Kod:
9531
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
250,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze