Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HOFFER do Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka ELRING Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) ELRING
Turbosprężarka FA1 Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) FA1
Turbosprężarka AJUSA Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) AJUSA
Turbosprężarka AUTOMEGA Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) AUTOMEGA
Turbosprężarka DRI Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) ERA
Turbosprężarka GARRETT Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) NISSENS
Turbosprężarka NTY Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SASIC Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) SIDAT
Turbosprężarka TMI Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) TOPRAN
Turbosprężarka VEMO Citroën JUMPY (VF7) 2.0 HDi 165 Autobus 163KM, 120kW, olej napędowy (2010.07 - 2016.03) VEMO
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
6700061
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
6700061
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze