Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka GARRETT do Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07)

Turbosprężarka ELRING Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) DELPHI
Turbosprężarka DRI Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) ELSTOCK
Turbosprężarka FAST Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) FAST
Turbosprężarka GARRETT Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) HOFFER
Turbosprężarka LUKAS Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) NISSENS
Turbosprężarka REINZ Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) SIDAT
Turbosprężarka TMI Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Fiat DUCATO Autobus (244_) 2.8 TD Autobus 122KM, 90kW, olej napędowy (2003.11 - 2006.07) TURBORAIL
Producent:GARRETT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GARRETT
5.0 (2)
Kod produktu:
750510-5001S
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GARRETT
Kod:
750510-5001S
Norma emisji spalin:  Euro 3
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Tryb pracy:  Pneumatyczny
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze