Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LRT do Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka FA1 Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) FA1
Turbosprężarka AJUSA Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DELPHI
Turbosprężarka DRI Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) LRT
Turbosprężarka LUCAS Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) NISSENS
Turbosprężarka SASIC Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) TURBORAIL
Turbosprężarka VICTOR REINZ Ford FOCUS I sedan (DFW) 1.8 Turbo DI / TDDi sedan 90KM, 66kW, olej napędowy (1999.02 - 2004.11) VICTOR REINZ
Producent:LRT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LRT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TL0006
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LRT
Kod:
TL0006
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze