Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FAST do Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12)

Turbosprężarka ELRING Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) ELRING
Turbosprężarka FAST Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) FAST
Turbosprężarka PIERBURG Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) PIERBURG
Turbosprężarka TURBORAIL Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) TURBORAIL
Turbosprężarka AJUSA Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) BORG & BECK
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) ERA
Turbosprężarka FA1 Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) NISSENS
Turbosprężarka NPS Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) NPS
Turbosprężarka NTY Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka REINZ Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Ford FOCUS III 1.6 TDCi liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (2010.07 - 2017.12) TURBO MOTOR
Producent:FAST

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAST
0 (0)
Kod produktu:
FT48413
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT48413
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAST
0 (0)
Kod produktu:
FT48414
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT48414
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
64,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAST
0 (0)
Kod produktu:
FT63502
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAST
Kod:
FT63502
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Zawiera komplet uszczelek
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo
Rodzaj urządzenia ładującego:  Doładowany
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turboładowarka VTG
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka / kompresor
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbo / chłodzenie powietrza doładowującego
Rodzaj urządzenia ładującego:  Sprężarka doładowująca / chłodzenie powietrza doładowującego
Norma emisji spalin:  Euro 4
Do 100 dni na zwrot
1229,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze