Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12)

Turbosprężarka FA1 Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) GARRETT
Turbosprężarka AKS DASIS Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) ELSTOCK
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUKAS Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) NTY
Turbosprężarka REINZ Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) REINZ
Turbosprężarka SASIC Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TURBO MOTOR Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Ford MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCi Kombi 125KM, 92kW, olej napędowy (2007.06 - 2012.12) TURBORAIL
Producent:NISSENS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
93463
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93463
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
2089,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze