Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka KAMOKA do Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12)

Turbosprężarka ELRING Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) ELRING
Turbosprężarka FA1 Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) FA1
Turbosprężarka REINZ Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) REINZ
Turbosprężarka AJUSA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) AKS DASIS
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) ESEN SKV
Turbosprężarka FAST Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) FAST
Turbosprężarka GARRETT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) NISSENS
Turbosprężarka NTY Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) NTY
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Ford TOURNEO CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.2 TDCi Autobus 155KM, 114kW, olej napędowy (2012.04 - 2015.12) VAICO
Producent:KAMOKA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAMOKA
0 (0)
Kod produktu:
8600035
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8600035
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  BK2Q6K682GA
Do 100 dni na zwrot
2379,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
KAMOKA
0 (0)
Kod produktu:
8600075
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAMOKA
Kod:
8600075
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  1914068
Do 100 dni na zwrot
2245,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze