Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LRT do Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GARRETT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Skrzynia (FY, FZ) 2.0 EcoBlue Skrzynia 170KM, 125kW, olej napędowy (2015.12 - obecnie) TMI
Producent:LRT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LRT
0 (0)
Kod produktu:
ETL00016
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LRT
Kod:
ETL00016
Norma emisji spalin:  Euro 6b
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze