Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie)

Turbosprężarka TOPRAN Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka ELRING Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FA1 Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GARRETT Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka MEAT & DORIA Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NPS Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) NPS
Turbosprężarka REINZ Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Kia RIO III (UB) 1.1 CRDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2011.09 - obecnie) SIDAT
Producent:FA1

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0)
Kod produktu:
473-503
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
473-503
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wejżcie na turbinę
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT730060E
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT730060E
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT730060
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT730060
Jednostka:
szt
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT730060E
Do 100 dni na zwrot
50,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT730170
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT730170
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT730170E
Do 100 dni na zwrot
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT730170E
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT730170E
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze