Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka TOPRAN Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka BORGWARNER Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FA1
Turbosprężarka GARRETT Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NPS Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NPS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TMI Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Kia SPORTAGE III (SL) 2.0 CRDi AWD SUV 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TURBORAIL
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT730080E
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT730080E
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT730080
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT730080
Jednostka:
szt
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT730080E
Do 100 dni na zwrot
71,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze