Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka REINZ do Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06)

Turbosprężarka ELRING Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DRI Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) FA1
Turbosprężarka FAST Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) FAST
Turbosprężarka HOFFER Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) JP GROUP
Turbosprężarka LUKAS Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NISSENS Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) NISSENS
Turbosprężarka NPS Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) NPS
Turbosprężarka NTY Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka REINZ Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) REINZ
Turbosprężarka SIDAT Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Mazda 2 (DE_, DH_) 1.4 MZR-CD liftback 68KM, 50kW, olej napędowy (2008.01 - 2015.06) TURBORAIL
Producent:REINZ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
REINZ
0 (0)
Kod produktu:
04-10081-01
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
04-10081-01
Jednostka:
KPL
Tylko w połączeniu z:  70-41369-00
Do 100 dni na zwrot
121,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze