Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DR.MOTOR do Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12)

Turbosprężarka NTY Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) NTY
Turbosprężarka DR.MOTOR Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) DR.MOTOR
Turbosprężarka ELRING Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka BORGWARNER Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DELPHI Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) DELPHI
Turbosprężarka DRI Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) ESEN SKV
Turbosprężarka FA1 Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) FA1
Turbosprężarka FAST Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) FAST
Turbosprężarka GARRETT Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) LRT
Turbosprężarka LUKAS Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) LUKAS
Turbosprężarka MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) MAHLE ORIGINAL
Turbosprężarka MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka REINZ Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) REINZ
Turbosprężarka SASIC Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) THERMOTEC
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBO MOTOR Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Mercedes-benz KLASA E (W211) E 320 CDI 4-matic (211.089) sedan 224KM, 165kW, olej napędowy (2005.03 - 2008.12) VAICO
Producent:DR.MOTOR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR
0 (0)
Kod produktu:
DRM0123
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR
Kod:
DRM0123
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze