Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AJUSA do Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06)

Turbosprężarka FA1 Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) FA1
Turbosprężarka ACKOJA Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) ACKOJA
Turbosprężarka AJUSA Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) AJUSA
Turbosprężarka DRI Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) ELSTOCK
Turbosprężarka EUROREPAR Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) EUROREPAR
Turbosprężarka GARRETT Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NPS Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) NPS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) SIDAT
Turbosprężarka TMI Nissan PATROL GR IV (Y60, GR) 2.8 TD (Y60A) samochód terenowy zamknięty 116KM, 85kW, olej napędowy (1988.09 - 1997.06) TMI
Producent:AJUSA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JTC11312
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
JTC11312
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Wersja żruby/nakrętki:  Samozamykający się
Do 100 dni na zwrot
82,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

AJUSA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OP10290
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
OP10290
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
329,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze