Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06)

Turbosprężarka ELRING Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) ELSTOCK
Turbosprężarka ENERGY Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) ENERGY
Turbosprężarka ERA Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) ERA
Turbosprężarka FA1 Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) FA1
Turbosprężarka GARRETT Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) GARRETT
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka JP GROUP Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) JPN
Turbosprężarka LUKAS Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) LUKAS
Turbosprężarka MAXGEAR Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) MAXGEAR
Turbosprężarka METZGER Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka PIERBURG Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TOPRAN Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) TOPRAN
Turbosprężarka TURBO MOTOR Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.0 CDTI (35) Kombi 120KM, 88kW, olej napędowy (2012.03 - 2015.06) VEMO
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (1)
Kod produktu:
7.03978.01.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.03978.01.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
245,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze