Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10)

Turbosprężarka AJUSA Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) AKS DASIS
Turbosprężarka DELPHI Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) DELPHI
Turbosprężarka ELRING Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) ELRING
Turbosprężarka FA1 Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) FA1
Turbosprężarka GARRETT Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) LRT
Turbosprężarka LUKAS Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) LUKAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) NISSENS
Turbosprężarka REINZ Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) SIDAT
Turbosprężarka TURBORAIL Opel MOVANO wywrotka (X70) 2.8 DTI (ED, HD, UD0, UD4) Wywrotka 114KM, 84kW, olej napędowy (1999.01 - 2001.10) TURBORAIL
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
714.810
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
714.810
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  0375.E8
Dla numeru OE:  0375.F6
Dla numeru OE:  45 00 939
Dla numeru OE:  4500939
Dla numeru OE:  454061-0008
Dla numeru OE:  454061-0010
Dla numeru OE:  454061-0014
Dla numeru OE:  454061-5010S
Dla numeru OE:  49135-05000
Dla numeru OE:  49135-05010
Dla numeru OE:  49135-05050
Dla numeru OE:  49377-07050
Dla numeru OE:  49377-07051
Dla numeru OE:  49377-07052
Dla numeru OE:  500314776
Dla numeru OE:  500321799
Dla numeru OE:  500321800
Dla numeru OE:  500344800
Dla numeru OE:  500344801
Dla numeru OE:  500364493
Dla numeru OE:  500385898
Dla numeru OE:  5303970-0054
Dla numeru OE:  5303970-0081
Dla numeru OE:  5303980-0054
Dla numeru OE:  5303980-0081
Dla numeru OE:  5303988-0054
Dla numeru OE:  5303988-0081
Dla numeru OE:  5303990-0054
Dla numeru OE:  5303990-0081
Dla numeru OE:  5314970-6444
Dla numeru OE:  5314970-6445
Dla numeru OE:  5314980-6444
Dla numeru OE:  5314980-6445
Dla numeru OE:  5314988-6444
Dla numeru OE:  5314988-6445
Dla numeru OE:  5314990-6444
Dla numeru OE:  5314990-6445
Dla numeru OE:  71723501
Dla numeru OE:  71723503
Dla numeru OE:  71723558
Dla numeru OE:  71723560
Dla numeru OE:  77 01 044 612
Dla numeru OE:  77 11 135 840
Dla numeru OE:  99450703
Dla numeru OE:  99450704
Do 100 dni na zwrot
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze