Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka PIERBURG do Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka AJUSA Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka DELPHI Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka ERA Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) ERA
Turbosprężarka GARRETT Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka MEAT & DORIA Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka PIERBURG Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 160KM, 118kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) SIDAT
Producent:PIERBURG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PIERBURG
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
7.03073.01.0
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PIERBURG
Kod:
7.03073.01.0
Jednostka:
szt
Rodzaj zaworu:  Zawór magnetyczny
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
207,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze