Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka DR.MOTOR do Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06)

Turbosprężarka AJUSA Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NTY Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) NTY
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) PIERBURG
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) SIDAT
Turbosprężarka SKV GERMANY Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) SKV GERMANY
Turbosprężarka TMI Peugeot 308 II (LB_, LP_, LW_, LH_, L3_) 1.6 GTi liftback 250KM, 184kW, benzyna (2015.08 - 2021.06) TMI
Producent:DR.MOTOR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR.MOTOR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DRM01461
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR.MOTOR
Kod:
DRM01461
Jednostka:
szt
Dopływ/Odpływ:  Przewód zasilający
Do 100 dni na zwrot
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze