Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12)

Turbosprężarka AJUSA Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) ELSTOCK
Turbosprężarka ERA Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) ERA
Turbosprężarka FA1 Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) NISSENS
Turbosprężarka REINZ Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) TMI
Turbosprężarka VEMO Peugeot 508 I (8D_) 2.0 BlueHDi 150 sedan 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.04 - 2018.12) VEMO
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT210390E
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT210390E
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
351,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT210390
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT210390
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT210390E
Do 100 dni na zwrot
467,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze