Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka FA1 do Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie)

Turbosprężarka ELRING Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka PIERBURG Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) PIERBURG
Turbosprężarka REINZ Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka AJUSA Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) BORG & BECK
Turbosprężarka DELPHI Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) DELPHI
Turbosprężarka DR.MOTOR Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) DR.MOTOR
Turbosprężarka DRI Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FAST Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) FAST
Turbosprężarka HOFFER Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka JPN Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) JPN
Turbosprężarka KAMOKA Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka OEM Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) OEM
Turbosprężarka SASIC Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) SIDAT
Turbosprężarka TURBO MOTOR Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Peugeot BOXER Platforma / podwozie 2.2 HDi 100 Platforma / podwozie 101KM, 74kW, olej napędowy (2006.04 - obecnie) VEMO
Producent:FA1

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0)
Kod produktu:
413-508
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
413-508
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wejżcie na turbinę
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0)
Kod produktu:
413-512
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
413-512
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Wejżcie na turbinę
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT210140
dostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT210140
Jednostka:
szt
Alternatywny zestaw naprawczy:  KT210140E
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
KT210140E
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
KT210140E
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
985-08-838.10
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
985-08-838.10
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M8x1,25
Klasa wytrzymałożci:  10.9
Długość gwintu 1 [mm]:  10
Długość gwintu 2 [mm]:  35
Jednostka ilości:  Jednostka pakowania
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FA1
5.0 (1)
Kod produktu:
985-08-838.100
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
985-08-838.100
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M8x1,25
Klasa wytrzymałożci:  10.9
Długość gwintu 1 [mm]:  10
Długość gwintu 2 [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
226,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze