Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12)

Turbosprężarka AJUSA Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) AJUSA
Turbosprężarka DRI Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) HOFFER
Turbosprężarka LUKAS Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka REINZ Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) REINZ
Turbosprężarka SASIC Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) SASIC
Turbosprężarka SIDAT Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Renault LAGUNA coupe (DT0/1) 2.0 16V Turbo coupe 170KM, 125kW, benzyna (2008.09 - 2015.12) TURBORAIL
Producent:LUKAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0)
Kod produktu:
LTRPA4937707300
dostępny
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LTRPA4937707300
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Mitsubishi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  6,8
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
2278,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze