Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07)

Turbosprężarka ELRING Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) AJUSA
Turbosprężarka DR.MOTOR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) DR.MOTOR
Turbosprężarka GARRETT Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) GARRETT
Turbosprężarka NTY Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) NTY
Turbosprężarka AKS DASIS Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) AKS DASIS
Turbosprężarka BLUE PRINT Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) BLUE PRINT
Turbosprężarka DELPHI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) DELPHI
Turbosprężarka DRI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) ELSTOCK
Turbosprężarka ESEN SKV Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) ESEN SKV
Turbosprężarka FAST Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) FAST
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) HOFFER
Turbosprężarka LUKAS Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) LUKAS
Turbosprężarka MAXGEAR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka NE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) NE
Turbosprężarka REINZ Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) REINZ
Turbosprężarka SIDAT Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) SWAG
Turbosprężarka TMI Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.9 dCi (LA05) sedan 105KM, 77kW, olej napędowy (1999.03 - 2003.07) VEMO
Producent:ELRING

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
584.560
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
584.560
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M 8x25
Długość całkowita [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot
9,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ELRING
0 (0)
Kod produktu:
715.350
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
715.350
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  30620721
Dla numeru OE:  44 05 411
Dla numeru OE:  44 09 975
Dla numeru OE:  44 16 393
Dla numeru OE:  4405411
Dla numeru OE:  4409975
Dla numeru OE:  4416393
Dla numeru OE:  5303970-0048
Dla numeru OE:  5303980-0048
Dla numeru OE:  5303988-0048
Dla numeru OE:  5303990-0048
Dla numeru OE:  703245-0001
Dla numeru OE:  703245-0002
Dla numeru OE:  703245-5001S
Dla numeru OE:  703245-5002S
Dla numeru OE:  717345-0002
Dla numeru OE:  717345-5002S
Dla numeru OE:  717348-0001
Dla numeru OE:  717348-0002
Dla numeru OE:  738123-0001
Dla numeru OE:  738123-0002
Dla numeru OE:  738123-0003
Dla numeru OE:  738123-0004
Dla numeru OE:  738123-5003S
Dla numeru OE:  738123-5004S
Dla numeru OE:  751768-0001
Dla numeru OE:  751768-0002
Dla numeru OE:  751768-0003
Dla numeru OE:  751768-0004
Dla numeru OE:  751768-5001S
Dla numeru OE:  751768-5002S
Dla numeru OE:  751768-5003S
Dla numeru OE:  751768-5004S
Dla numeru OE:  77 00 105 102
Dla numeru OE:  77 00 108 030
Dla numeru OE:  77 00 108 052
Dla numeru OE:  77 01 472 228
Dla numeru OE:  77 01 473 283
Dla numeru OE:  77 01 474 358
Dla numeru OE:  77 01 476 298
Dla numeru OE:  77 01 478 022
Dla numeru OE:  77 01 478 026
Dla numeru OE:  77 11 134 299
Dla numeru OE:  77 11 134 774
Dla numeru OE:  77 11 497 142
Dla numeru OE:  82 00 046 681
Dla numeru OE:  82 00 084 399
Dla numeru OE:  82 00 091 350
Dla numeru OE:  82 00 348 242
Dla numeru OE:  82 00 348 244
Dla numeru OE:  82 00 458 160
Dla numeru OE:  82 00 458 162
Dla numeru OE:  82 00 544 907
Dla numeru OE:  82 00 544 911
Dla numeru OE:  82 00 683 853
Dla numeru OE:  82 00 683 854
Dla numeru OE:  82 00 715 891
Dla numeru OE:  8602271
Dla numeru OE:  93184486
Dla numeru OE:  GT1549S
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze