Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka MOTAIR TURBO do Saab 9-3 (YS3D) 2.3 Turbo liftback 224KM, 165kW, benzyna (1998.10 - 2002.09)

Turbosprężarka FA1 Saab 9-3 (YS3D) 2.3 Turbo liftback 224KM, 165kW, benzyna (1998.10 - 2002.09) FA1
Turbosprężarka DRI Saab 9-3 (YS3D) 2.3 Turbo liftback 224KM, 165kW, benzyna (1998.10 - 2002.09) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Saab 9-3 (YS3D) 2.3 Turbo liftback 224KM, 165kW, benzyna (1998.10 - 2002.09) ELSTOCK
Turbosprężarka LUCAS Saab 9-3 (YS3D) 2.3 Turbo liftback 224KM, 165kW, benzyna (1998.10 - 2002.09) LUCAS
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Saab 9-3 (YS3D) 2.3 Turbo liftback 224KM, 165kW, benzyna (1998.10 - 2002.09) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Saab 9-3 (YS3D) 2.3 Turbo liftback 224KM, 165kW, benzyna (1998.10 - 2002.09) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka TMI Saab 9-3 (YS3D) 2.3 Turbo liftback 224KM, 165kW, benzyna (1998.10 - 2002.09) TMI
Turbosprężarka VICTOR REINZ Saab 9-3 (YS3D) 2.3 Turbo liftback 224KM, 165kW, benzyna (1998.10 - 2002.09) VICTOR REINZ
Producent:MOTAIR TURBO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
333997
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
333997
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot
7930,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOTAIR TURBO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
443997
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTAIR TURBO
Kod:
443997
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze