Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka REINZ do Seat CORDOBA VARIO nadwozie zamknięte / kombi (6K5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.08 - 2002.12)

Turbosprężarka ELRING Seat CORDOBA VARIO nadwozie zamknięte / kombi (6K5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.08 - 2002.12) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Seat CORDOBA VARIO nadwozie zamknięte / kombi (6K5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.08 - 2002.12) AJUSA
Turbosprężarka PIERBURG Seat CORDOBA VARIO nadwozie zamknięte / kombi (6K5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.08 - 2002.12) PIERBURG
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Seat CORDOBA VARIO nadwozie zamknięte / kombi (6K5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.08 - 2002.12) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Seat CORDOBA VARIO nadwozie zamknięte / kombi (6K5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.08 - 2002.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Seat CORDOBA VARIO nadwozie zamknięte / kombi (6K5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.08 - 2002.12) ELSTOCK
Turbosprężarka LUKAS Seat CORDOBA VARIO nadwozie zamknięte / kombi (6K5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.08 - 2002.12) LUKAS
Turbosprężarka NISSENS Seat CORDOBA VARIO nadwozie zamknięte / kombi (6K5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.08 - 2002.12) NISSENS
Turbosprężarka REINZ Seat CORDOBA VARIO nadwozie zamknięte / kombi (6K5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.08 - 2002.12) REINZ
Turbosprężarka TURBO MOTOR Seat CORDOBA VARIO nadwozie zamknięte / kombi (6K5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.08 - 2002.12) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VAICO Seat CORDOBA VARIO nadwozie zamknięte / kombi (6K5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 110KM, 81kW, olej napędowy (2000.08 - 2002.12) VAICO
Producent:REINZ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
REINZ
0 (0)
Kod produktu:
04-10023-01
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
04-10023-01
Jednostka:
KPL
Tylko w połączeniu z:  70-41369-00
Do 100 dni na zwrot
149,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze