Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HOFFER do Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12)

Turbosprężarka FA1 Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) FA1
Turbosprężarka AJUSA Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) AJUSA
Turbosprężarka ELRING Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) ELRING
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka HEPU Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) HOFFER
Turbosprężarka LUCAS Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) NISSENS
Turbosprężarka NRF Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) NRF
Turbosprężarka OEM Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) SIDAT
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.4 TDI coupe 105KM, 77kW, olej napędowy (2015.05 - 2016.12) VICTOR REINZ
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
65001436
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
65001436
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Jakie są objawy pękniętego korpusu turbiny? Pęknięta obudowa turbosprężarki

Pęknięta obudowa turbosprężarki. Jakie są objawy tego typu awarii? Co może być jej przyczyną, a co skutkiem?

Jeśliby wierzyć statystykom, pęknięta obudowa turbiny to druga najczęstsza awaria turbosprężarki zarówno w samochodach benzynowych, jak i w dieslach. A skoro tak, to dobrze jest dowiedzieć się więcej o tego typu uszkodzeniu, ponieważ nigdy nie wiadomo, kiedy do niego dojdzie. A może właśnie wiadomo? Czym objawia się pęknięcie korpusu turbiny i co może do niego doprowadzić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze