Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka NISSENS do Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11)

Turbosprężarka FA1 Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) FA1
Turbosprężarka ELRING Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) AJUSA
Turbosprężarka DR!VE+ Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) DR!VE+
Turbosprężarka DRI Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) ELSTOCK
Turbosprężarka GK Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) GK
Turbosprężarka HEPU Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) HEPU
Turbosprężarka JP GROUP Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) LUCAS
Turbosprężarka METALCAUCHO Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) NISSENS
Turbosprężarka NRF Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) NRF
Turbosprężarka REINZ Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) SIDAT
Turbosprężarka TMI Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Seat LEON SC (5F5) 1.4 TSI coupe 140KM, 103kW, benzyna (2013.02 - 2016.11) TURBORAIL
Producent:NISSENS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NISSENS
0 (0)
Kod produktu:
831091
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
831091
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Elektryczny
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z dodatkową pompą wodną
Napięcie [V]:  12
Do 100 dni na zwrot
497,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
NISSENS
5.0 (2)
Kod produktu:
93587
dostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NISSENS
Kod:
93587
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony olejowo
Rodzaj chłodzenia:  Chłodzony cieczą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez kolektora wydechowego
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
1935,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze