Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LUCAS do Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12)

Turbosprężarka TOPRAN Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) TOPRAN
Turbosprężarka ELRING Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) ELRING
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka AJUSA Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) AJUSA
Turbosprężarka DRI Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) FA1
Turbosprężarka GARRETT Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) GARRETT
Turbosprężarka GLASER Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) GLASER
Turbosprężarka HOFFER Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) JP GROUP
Turbosprężarka LUKAS Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) NISSENS
Turbosprężarka REINZ Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) THERMOTEC
Turbosprężarka TURBO MOTOR Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VAICO Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.4 TDI nadwozie zamknięte / kombi 70KM, 51kW, olej napędowy (2005.10 - 2007.12) VAICO
Producent:LUKAS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUKAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LTRPA7337832
dostępny
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUKAS
Kod:
LTRPA7337832
Jednostka:
szt
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Ograniczenia producenta:  Garrett/Honeywell
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Ciężar netto [kg]:  5,2
Jakosć:  OE REMAN
Do 100 dni na zwrot
1639,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 333,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze