Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka AKS DASIS do Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12)

Turbosprężarka ELRING Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) ELRING
Turbosprężarka TOPRAN Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) TURBORAIL
Turbosprężarka AJUSA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DRI Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) FA1
Turbosprężarka HOFFER Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) JP GROUP
Turbosprężarka KAMOKA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) KAMOKA
Turbosprężarka LRT Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) LRT
Turbosprężarka LUCAS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) NISSENS
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) TMI
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VAICO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) VAICO
Turbosprężarka VEMO Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) VEMO
Turbosprężarka VICTOR REINZ Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) VICTOR REINZ
Turbosprężarka VIKA Skoda OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 T Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1998.07 - 2010.12) VIKA
Producent:AKS DASIS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
045106N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
045106N
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Długożć opakowania [cm]:  29,5
Szerokość opakowania [cm]:  24
Wysokość opakowania [cm]:  29
Ciężar [kg]:  7,4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Jakie są najczęstsze przyczyny usterek turbosprężarki?

Producenci podzespołów samochodowych starają się tak projektować swoje turbosprężarki, aby mogły one wytrzymać przebieg jednostki napędowej samochodu. Jednak, jak to zazwyczaj bywa, turbiny ulegają awariom o wiele szybciej, a ich przyczyn należy przede wszystkim szukać w nieprawidłowej eksploatacji i serwisowaniu tych urządzeń. Podpowiadamy, jakie są najczęstsze przyczyny awarii turbosprężarek.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze